Freddydeshet schreef:Citaat:Echter;
In zo’n kort tijdsbestek kun je geen wonderen verwachten.
Zeker niet met bevangenheid. Daar kan zo een jaar overheen gaan voor een paard weer helemaal in balans en op de rit is.
Daarnaast verbaast het mij dat een pony waar je zoveel om gaf en die je zo graag wilde kopen, nu krijgt en vervolgens wil je na 2 weken er al vanaf![]()
Daar krijg ik wel lichtelijk kortsluiting van moet ik zeggen.
Want je wist volgens mij prima waar je aan begon.
Wat maakt dan dat je er ineens zsm vanaf wil?
Is het zo vreemd dat ik 2 jaar geleden een nog gezonde pony wou overkopen en nu ze ziek is en ik al een pony heb niet meer?
2 ponys (waarvan eentje ziek)kan ik niet betalen.
In 2 jaar tijd kan veel veranderen, en dat is ook gebeurd. Nadat ze toendertijd nee zei over de koop van de pony ben ik uiteraard opzoek gegaan naar een andere. Dan kun je me niet kwalijk nemen dat ik nu mijn handen vol heb aan mijn eigen pony en kudde.
Ik ben me er heel erg van bewust dat haar herstel überhaupt maanden zou duren, dit was dan ook echt een tijdelijke oplossing. Als die pony op die plek was gebleven was ze allang dood. Nu kan ik haar eventueel nog een kans geven door iemand voor haar te zoeken.
Staat je andere pony normaal dan alleen als je er maar 1 kan houden aan huis?
Persoonlijk zou ik het diertje opvangen zoals je dat destijds ook graag wou. Met beter/passender management kan het diertje misschien nog wel goed opknappen.