Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tirzasarah10 schreef:KittyDylan schreef:Ik heb ook een merrie die dit periodiek doet. Ze had een kuip water op stal en die was gerust weken altijd even vol. Buiten op de wei dronk ze wel.
Nu hebben we vlotterbakken en dus geen zicht meer op, maar ze drink buiten altijd meteen. Haar zoon doet dit ook.
Ik heb geen idee waarom.
Dat van die thee klinkt wel interessant tirza, hoe doe je dat? Gewoon wat bloemen/kruiden in het water er bij?
Is natuurlijk bijna hetzelfde effect als wat appelsap in het water.
Ja en het kan met zowel warm als koud water, warm water doe ik als het koud is en dat vinden ze zo super lekker! Idd beetje het appelsap idee maar iets gezonder, ik durfde dat niet te doen toen. Je kan met de kruiden ook gelukkig eindeloos variëren en een super gezonde aanvulling. Kruiden eten ze ook gewoon op, geef altijd de aanbevolen hoeveelheid van de zak
Kincses schreef:Misschien kan je nog eens proberen om een tijdje van box te wisselen met een stalgenootje? Dan weet je of het aan die specifieke waterbak ligt of gewoon aan jouw paard in het algemeen?Aangezien het lijkt alsof de andere paarden nergens last van hebben..