Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Kanker is enkel aan te tonen als er een biopt is afgenomen en op kweek gezet.
anjali schreef:Popstra schreef:Kanker is enkel aan te tonen als er een biopt is afgenomen en op kweek gezet.
En wat wil je dan? Zware behandelingen zoals bij mensen (en soms bij honden) worden gedaan zijn meestal niet in het belang van het paard. Schimmels hebben vaak kanker, dat hoeft de levenskwaliteit niet direct aan te tasten. M.a.w. er is toch weinig tot niets aan te doen.
Lunes schreef:Hartstikke goed ts, je paard kritisch blijven bekijken, maar de hoop niet verliezen is prima.
Mijn paard is in het verleden door Laarakker behandeld voor straalkanker en daar volledig van hersteld. De reguliere arts had geadviseerd om te opereren en zware medicatie. Ik ben heel blij dat ik dat niet heb gedaan.
Eric Laarakker meet energie. Als er al een bloedonderzoek gedaan is zal hij die informatie wel even bekijken, maar zelf zal hij geen bloedonderzoek doen en het is ook niet leidend.
Rizette schreef:Lunes schreef:Hartstikke goed ts, je paard kritisch blijven bekijken, maar de hoop niet verliezen is prima.
Mijn paard is in het verleden door Laarakker behandeld voor straalkanker en daar volledig van hersteld. De reguliere arts had geadviseerd om te opereren en zware medicatie. Ik ben heel blij dat ik dat niet heb gedaan.
Eric Laarakker meet energie. Als er al een bloedonderzoek gedaan is zal hij die informatie wel even bekijken, maar zelf zal hij geen bloedonderzoek doen en het is ook niet leidend.
Hoe meet hij dat?
Zinzi_jewel schreef:Er zijn voor en tegenstanders van Holistische praktijken.
Ik was ooit sceptisch. Maar Laarakker heeft wel mijn toen 6 jarige Gelderse erboven op geholpen .
Was regulier afgeschreven. Dier is dit jaar 20 geworden en doet het nog prima.
Dus zeg nooit nooit .
Veel sterkte met je paard TS .
Rizette schreef:Daar staat niets over energie meten Lunes.
Babootje schreef:Rizette schreef:Daar staat niets over energie meten Lunes.
Even doorklikken naar "behandelmethode"
https://holistischdierenarts.nl/behandelmethode/
Babootje schreef:Rizette schreef:Daar staat niets over energie meten Lunes.
Even doorklikken naar "behandelmethode"
https://holistischdierenarts.nl/behandelmethode/
Rizette schreef:IK zie het de Lecherantenne, dan weet ik genoeg, bedankt.
india schreef:Bloedonderzoek door reguliere arts
Enige optie was prednison voor verlenging leven
Werd ik niet blij van gezien de bijwerkingen op lever en nieren
Deze kans geef ik hem niet geschoten is in dit geval toch een dood paard