Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Verkeerde dosering ik had teveel byemite gebruikt
Ik gebruik dit dys nooit meer
Baila2023 schreef:8nnemiek schreef:Wat fijn! Hopelijk herstelt hij snel en houdt hij er niks aan over.
Weet je ook al wat de oorzaak kan zijn geweest? Een overgevoeligheid, of verkeerde dosering?
Verkeerde dosering ik had teveel byemite gebruikt
Ik gebruik dit dys nooit meer
Nouvel schreef:Heftig zeg, gelukkig dat je paard nu herstellende is, wat een schrik…
Wij hebben jaren Byemite bij onze Arabofries gebruikt en voor andere paarden bij ons op stal wordt het ook gebruikt en nooit proberen gehad. Dus echt geen idee dat zoiets zou kunnen…
Heb je het er puur opgesmeerd of heel weinig verdund dat het zo heftig geworden is?
Heel veel sterkte met het herstel!
eclair98 schreef:Maar kan zo snel na een overdosering de lever achteruit gaan? Ik heb er verder geen ervaring mee maar wil je heel veel sterkte wensen TS!
Baila2023 schreef:Nouvel schreef:Heftig zeg, gelukkig dat je paard nu herstellende is, wat een schrik…
Wij hebben jaren Byemite bij onze Arabofries gebruikt en voor andere paarden bij ons op stal wordt het ook gebruikt en nooit proberen gehad. Dus echt geen idee dat zoiets zou kunnen…
Heb je het er puur opgesmeerd of heel weinig verdund dat het zo heftig geworden is?
Heel veel sterkte met het herstel!
Niet goed verdund
Had het in een plantenspuit gedaan omdat hij benen wassen met spons een drama vind
Dus dacht sprayen dan maar
Maar helaas was dit geen goed idee
God zij dank is hij op zich sterk en heeft hij nog nooit wat gemankeert
En is hij zelf gaan herstellen