Cioccolato schreef:Heb je ook foto's van de andere voeten?
Ik hoop dat je het op de rit kan krijgen. Zowel voor jou en de pony. Gewoon afgedankt dus.
Ga vandaag foto’s maken van de rest, heb alleen 1 foto van RV na licht bekappen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WupWinnie schreef:Echt intens triest...Polar schreef:Mijn eerste stap zou zijn om de hoef op de foto te zetten om te zien of/in hoeverre het hoefbeen gekanteld is.
Dit ziet er niet fraai uit...
Dan kun je kijken of het zinvol is om de straalkanker te behandelen.
Daarnaast heeft dit paard zo te zien flinke CPL.
Goed dat je je inzet voor dit dier.
Triest om een paard zo aan te bieden op de markt.
Het ergste is nog, tot vorige week stond ze op een manege in Belgie waar ze 8 jaar heeft gestaan en gewerkt… Tegen de ruiters hebben ze gezegd dat ze haar hebben laten inslapen. Ik zei al, dit is niet van een week
WupWinnie schreef:Nou de dierenarts is net geweest en helaas niet zo best nieuws. De hele hoefwand staat los van de hoef. Ook zit heeft de straal toch helaas wel straalkanker en is het hoefbeen wat gekanteld. Onze enige optie is een smid zoeken die het aan durft om de hele hoef als het ware weg te snijden zodat het opnieuw kan aangroeien. Dit gaat enorm veel geld, tijd en voor Audrey pijn kosten. Met daarna dus alsnog de kans dat het niks uithaalt en we haar alsnog moeten laten inslapen. Heel dubbel allemaal, aan de ene kant willen we deze strijd wel aan gaan, maar aan de andere kant hebben we geen geldboom in de achtertuin helaas. Ook moet er een smid zijn die dit met ons aan durft te gaan, en onze eigen smeden zeggen al nee. Het is echt zo jammer en zo zonde, het is zo’n lieve leuke merrie en ook nog helder. Loopt zelf ook gewoon nog door de wei enzo, het is niet alsof ze alleen maar stil blijft staan. De dierenarts zei al wel dat dit niet van 4 maanden is, dus hier is wel langer niks aan gedaan… Helaas niet het nieuws waar ik op hoopte, maar vooral de opstapeling van dingen zorgt er bij ons eigenlijk voor dat we dit gewoon niet paardwaardig vinden, ook de hele revalidatie niet…
Onderstaand de röntgenfoto’s van vandaag
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
senna21 schreef:Wat een verdrietige update. Ik snap als je er niet voor kiest om de behandeling te doen.
Ik zou de manege aanschrijven en een deel van het aankoopbedrag terugvragen. Erg sneu allemaal.
Sterkte.