Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MairiMacBran schreef:Hartog senior nog niet geprobeerd, ga ik doen.
Hij krijgt per dag 2 scheppen ongeweekte seniores priores en 2 scheppen fibre nuggets, door elkaar gemengd. Daarnaast weidegang. Hij is nu goed op gewicht.
Op de manege kreeg hij twee kilo basisbrok en hooi. Hooi at hij daar nog enigszins, sinds de tandarts is geweest vorige week hier eigenlijk niet meer.
MairiMacBran schreef:Overdag krijgt hij seniores priores met grasbrok naast gras, maar ‘s nachts wil dat niet en dan staat hij van 23.00 tot 05.30 zonder eten en dat vind ik te lang. De Hartog Senior krijgt hij óf niet goed weg of hij vindt het niet zo lekker want zijn bak is ‘s ochtends bij lange na niet leeg.
_Nelleke_ schreef:https://jvslowfeeders.nl/modellen-slowf ... r-paarden/
Ik weet dat hij ook bakken maakt voor slobber. Volgens mij niet al te duur. Volgens mij staan die bakken ook op z’n Facebook. Anders hem een bericht sturen?
Ik heb een grote op maat gemaakte en heel blij mee.
MairiMacBran schreef:Ja, dat kan natuurlijk ook, dat ie gewoon wacht tot het lekker makkelijk weghapbare voer weer komt en dat die lege maag hem verder niet hindert maar ik zie dan al weer maagzweren voor me, ik ben ietwat neurotisch vrees ik.
Hij krijgt 4 keer daags slobber, maar geen grote hoeveelheden nog zolang er nog genoeg gras is.
MairiMacBran schreef:Ja, dat kan natuurlijk ook, dat ie gewoon wacht tot het lekker makkelijk weghapbare voer weer komt en dat die lege maag hem verder niet hindert maar ik zie dan al weer maagzweren voor me, ik ben ietwat neurotisch vrees ik.
Hij krijgt 4 keer daags slobber, maar geen grote hoeveelheden nog zolang er nog genoeg gras is.
MairiMacBran schreef:_Nelleke_ schreef:https://jvslowfeeders.nl/modellen-slowf ... r-paarden/
Ik weet dat hij ook bakken maakt voor slobber. Volgens mij niet al te duur. Volgens mij staan die bakken ook op z’n Facebook. Anders hem een bericht sturen?
Ik heb een grote op maat gemaakte en heel blij mee.
Oef, dan blijft er weinig van zijn stal over, ik neem tenminste aan dat zo’n bak ín de stal komt te staan? Ze moeten hier ‘s nachts opgesloten ivm de wolf.