Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarolinePro2 schreef:Hoi allemaal!
DA geweest en mijn vermoeden klopte! Idd maagzweer. Ze krijgt nu ublergold ( omeprazol ). Mag geen voer meer of snoepjes of dergelijks. Alleen hooi en gras. 7 dagen lang hele spuit daarna halve spuit tot het op is en dan over op speciale brok van DA zelf speciale voor paarden met maagzweer. Als het op is dan over op equiline.
Miss_Mii21 schreef:CarolinePro2 schreef:Hoi allemaal!
DA geweest en mijn vermoeden klopte! Idd maagzweer. Ze krijgt nu ublergold ( omeprazol ). Mag geen voer meer of snoepjes of dergelijks. Alleen hooi en gras. 7 dagen lang hele spuit daarna halve spuit tot het op is en dan over op speciale brok van DA zelf speciale voor paarden met maagzweer. Als het op is dan over op equiline.
Goed dat je je gevoel hebt gevolgd. Blijf even goed pijlen of de klachten daarna over zijn, stop liever te laat dan te vroeg.
CarolinePro2 schreef:Miss_Mii21 schreef:
Goed dat je je gevoel hebt gevolgd. Blijf even goed pijlen of de klachten daarna over zijn, stop liever te laat dan te vroeg.
Ja zeker!! Ik vraag mij alleen af, zal ik die halve spuit 2x gebruiken? Want dan ben ik langer bezig en weet ik zeker dat het later stopt dan te vroeg. En ga dan daarna die grover zoiets geven met die speciale brokken. Dan weet ik zeker dat ik goed doe!