Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:xxxmh schreef:Mijn dierenarts heeft eigenlijk alleen gezegt bij mij je mag wel stappen op het harde maar niet hoe lang of opbouwend zeg maar. Toen zei die mevrouw van de laser dat 10 min genoeg is voor nu.
High intensity lasers zeker, bij low intensity heb je een langere tijd nodig.
Ninalotte schreef:Mijn paard heeft een vergelijkbare blessure. Kleine beschadiging (3 mm) van de oppervlakkige buiger. 4 maanden rust en lasertherapie haalde bij hem ook 0 resultaat en heb er toen voor gekozen toch nog de PRP behandeling te doen. Ik was erg sceptisch omdat hij dus al lang geblesseerd was zonder verbetering maar ook radeloos dus ja… Met de PRP was er heel snel enorm veel verbetering en ik heb echt spijt dat ik dat niet meteen heb gedaan!! Wij zijn nu weer rustig aan aan het opbouwen en heb gelukkig weer een blij paard terug want die van mij was wel kreupel…
MyWishMax schreef:Bij ons heeft prp dus niks of zo goed als niks gedaan. Ik geloof dat het wel een paar honderd euro was. Werd van te voren ook gezegd dat het wat prijziger was, maar wij wilden het wel proberen.
germie schreef:xxxmh schreef:Mijn dierenarts heeft eigenlijk alleen gezegt bij mij je mag wel stappen op het harde maar niet hoe lang of opbouwend zeg maar. Toen zei die mevrouw van de laser dat 10 min genoeg is voor nu.
High intensity lasers zeker, bij low intensity heb je een langere tijd nodig.
MyWishMax schreef:Mijn da raadt het niet zomaar aan dus waarschijnlijk werkt het meestal wel of iig beter, hoor! Ik vind het jammer dat het niet werkte maar zeg niet dat ik het niet gewoon opnieuw zou proberen als het aangeraden wordt. Wat dat betreft vertrouw ik volledig op mijn da. Die doet ook niet zomaar een behandeling als het niet nodig ism
Maar dat is wel anders als het 2000 euro zou kosten
MaartjeEsra schreef:Dat ga ik toch nog eens checken bij de kliniek. Als het zich niet bewezen heeft is het raar dat het nog wel aangeraden wordt….
Icevibes hier nog niet aangeschaft maar misschien sowieso de moeite waard. Iemand nog ervaring met de magnacare? Die kwam ik nog tegen online. Misschien ook een optie voor ts.
janderegelaa schreef:MaartjeEsra schreef:Dat ga ik toch nog eens checken bij de kliniek. Als het zich niet bewezen heeft is het raar dat het nog wel aangeraden wordt….
Icevibes hier nog niet aangeschaft maar misschien sowieso de moeite waard. Iemand nog ervaring met de magnacare? Die kwam ik nog tegen online. Misschien ook een optie voor ts.
Magnacare is low level.
germie schreef:Wegdoen naar een handelaar met het verhaal er bij is in jouw geval zeker ook een optie nu. Wel eerlijk zijn met het verhaal er bij, maar dan heb je niet het risico dat het paard teruggebracht wordt.