Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cinnepin schreef:lijkt dus wel dat ie echt op moet waren of los moet komen en dan goed gaat..
Onder het zadel stapten we dus ook eerst een poos voor we een drafje deden ( dus opgewarmd ).
Cinnepin schreef:Dat gek doen, deed hij ook zonder pijnstillers als er een paard voorbij komt ofzo dus dat doet ie niet alleen omdat hij nu onder pijnstilling staat. Alleen zie je dan duidelijk dat halsknikje...je ziet op de benen zelf niets, geen kortere pas ofzo. Hij toont ook niet pijnlijk..geen painface of iets...puur en alleen die halsknik in draf.
miereneter schreef:Cinnepin schreef:Dat gek doen, deed hij ook zonder pijnstillers als er een paard voorbij komt ofzo dus dat doet ie niet alleen omdat hij nu onder pijnstilling staat. Alleen zie je dan duidelijk dat halsknikje...je ziet op de benen zelf niets, geen kortere pas ofzo. Hij toont ook niet pijnlijk..geen painface of iets...puur en alleen die halsknik in draf.
Dat snap ik. Maar hij staat nu op pijnstillers, dus dáárom heeft hij geen korte pas of painface. Je kunt toch pas conclusies trekken als hij van de pijnstilling af is?
Nicje87 schreef:Ik denk dat hij in het bos meer adrenaline heeft, evenals dat hij ging rennen door de andere paarden. Ze lopen dan door de pijn heen.
Waarschijnlijk gaat je dierenarts hem laten draven links en rechts om in een hele kleine volte op zowel het harde als het zachte om te kijken hoe hij dan loopt.
Celebi schreef:Die ruimte tussen de wand en zakking van het hoefbeen klinkt wel spannend.. Daar kunnen ze ook behoorlijk last van hebben lijkt me?