Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierenfan schreef:dierenfan schreef:Tip van de dag voor mensen met meewerkende dierenartsen. Neem novacam paard. Veel goedkoper en je hebt 10x zo weinig nodig omdat het 10x zo sterk is. Toen wij 3 grote honden op de novacam hadden. Jaren geleden hoor! Deden we met 1 fles novacam paard 1 jaar en dan heb ik het over 110 kg hond die het dagelijks kregen. Destijds kostte het 36 euro. Dat zal vast veranderd zijn
Niets fout aan, als je maar weet wat je doet. Dat geldt overal voor. Weet je niet wat je doet dan moet je er niet aan beginnen.
Als je weet wat je doet help je je dier en portemonnee tegelijk. Niets mis mee
Cayenne schreef:Eens met Margreet. Ik zou het zeer onverantwoord vinden van een dierenarts als ze dit mee geven.
moonfish13 schreef:Hier recent ook €100 voor een grote fles novacam.
Dat was 70 ofzo de prijzen zijn zeggen ze inkoop erg omhoog.
Bute is nu ook meer dan €100 voor een doos!
Butagran, voorheen maakte het uit of je bute gaf of metacam, nu niet meer zei de dierenarts.
Veel mensen stapten over op bute om de prijs maar dat hoeft nu dus ook niet meer….
Ik vroeg nav dat ik buut een middel vind, wat erbij hoort, een doos.
Want je bent niet alleen en er zal er een het nodig hebben, plus mijn pony is ouder.
Artrosepijn kan, dus ik zei ook het bederft niet en ik heb liggen maar voor nood.
Pony is ouder, komt er een stalgenoot of ik biut heb met spoed.
Daarbij overleg je zoiets met de dierenarts meestal, ik gaf mijn hoogbejaarde, wel een halfje na flink spelen.
Dan had hij de dag erna geen of minder artrosepijn, en zo vaak deed hij niet gek.
Dus dat gunden we hem met 35+.
Dierenarts vond dit ook humaan omdat hij geen tig jaren meer had.
Maar ik heb dus buut nog van abler maar die verkopen het dus niet meer.
Dus ja nu moet ik echt gaan zeggen je mag voor het weekend pakken in overleg mits ik het terug krijg, anders zit ik straks zonder.
Voorheen kostte buut niet de wereld.
Ik heb ook besloten na een dikke rekening, te gaan sparen weer en als het uitkomt voor zijn dossier een doos kopen toch.
Maar 3 klinieken gebeld allemaal €100 voor butagran een doos…