Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Ik voer FitRight Esparcette aan mijn shetlander (bijna) twenter. Dat bevalt haar (meestal) erg goed en mij ook want ze ziet er keurig uit. Bij wijze van test heb ik recent ook een keer Vitalbix timothy gevoerd en daar werd ze met een dag echt knettergek op. Er was geen land meer mee te bezeilen. Duurde een dag of twee en toen was ze zichzelf weer.Dat beviel me dus niet zo.
Ze heeft ook een poosje Pavo Vital gegeten en dat at ze ook heel goed. Gestopt wegens de lucerne.
Marus schreef:Tynes schreef:In verband met gevoeligheid voor maagzweren en dat ik niet te veel verschillende dingen wil geven,
Ben ik nu Spillers Ulca Balancer gaan geven.
Daar zit pectine en lecithine extra in.
Ik ken deze niet. Hoe bevalt het? Bevat wel granen en melasse lees ik.
Ik geef nu de victorious secret.
Cowgirl schreef:Ik gaf altijd de vitbrok (sorry heb een hekel aan het woord 'balancer'van Horseadss.
Maar dit moet ik altijd bestellen. Op equiday een emmer van Hartog mee genomen.
Ik vind wel dat ik er best van wat moet voeren , 60 gram per 100kg voor een fjord.
Wat mij tot nu toe opvalt is dat hij rap door zijn wintervacht heen komt en hij is bijna 27. Voor de rest merk ik niet veel verschil maar hij is dan ook sinds kort met pensioen en doet niks meer.
xYaartje schreef:Cowgirl schreef:Ik gaf altijd de vitbrok (sorry heb een hekel aan het woord 'balancer'van Horseadss.
Maar dit moet ik altijd bestellen. Op equiday een emmer van Hartog mee genomen.
Ik vind wel dat ik er best van wat moet voeren , 60 gram per 100kg voor een fjord.
Wat mij tot nu toe opvalt is dat hij rap door zijn wintervacht heen komt en hij is bijna 27. Voor de rest merk ik niet veel verschil maar hij is dan ook sinds kort met pensioen en doet niks meer.
Dit valt mij ook op bij mijn Shet. Normaal zit hij rond deze tijd echt nog dik in de vacht, maar doordat hij nu op de hartog staat is die al bijna door zijn wintervacht heen. Sneller dan normaal voor zijn doen.
Sterker nog. Ik heb hem sinds maart zonder deken staan omdat zijn vacht in zo'n goede conditie zit nu.