Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:idd, lekker de wei op! god gras en de ruimt, contact met anderen
Griffioen schreef:Gelukkig heb ik er geen ervaring mee maar gaan die maden niet overal zitten en eten die je paard niet van binnen op?
Ik zou toch echt met spoed naar een kliniek gaan en anders het met spoed laten behandelen op locatie.
Zoals eerder gezegd zijn er goede trailerladers.
Heel veel sterkte!
sevke schreef:Ik heb veel jaren geleden ook een volbloed gehad (ex-renpaard) die nooit ging liggen om te slapen. Hij had geen pijn, was perfect gezond, stond in een kudde en 's nachts op stal. Hij ging liggen om te rollen en zo, maar liggend slapen dat deed hij niet. Hij ging ook af en toe door zijn knieën daardoor. Op een dag trof ik hem liggend aan, en dat was dan ook meteen zijn laatste dag. Hij wilde niet meer opstaan en is dan rustig ingeslapenHij is 31 jaar geworden.
devv_nn schreef:maar wacht even. Mij lijkt toch niet dat een kliniek jou laat wachten tot 10 oktober als de maden er al op zitten? Maden er op lijkt mij een gevalletje van acuut behandelen.Griffioen schreef:Gelukkig heb ik er geen ervaring mee maar gaan die maden niet overal zitten en eten die je paard niet van binnen op?
Ik zou toch echt met spoed naar een kliniek gaan en anders het met spoed laten behandelen op locatie.
Zoals eerder gezegd zijn er goede trailerladers.
Heel veel sterkte!
Met spoed behandelen op stal doen ze niet moet op de kliniek gebeuren, ik heb vanmiddag contact gehad met utrecht die hebben pas 10oktober plek ervoor. Morgen wordt ik terug gebeld door visdonk.
tienus63 schreef:Ik ben wel benieuwd naar een foto van die bult met maden.
Ik vind het opmerkelijk dat die nog niet geplaatst is.
Ik zou in ieder geval de wond dagelijks uitwassen met betadineshampoo.
sevke schreef:Die maden zijn een spoedgeval. Dit kan niet wachten tot 10 oktober. Kun je ondertussen geen andere DA laten komen?