Fijn dat jouw pony nu gewoon een deel van de dag op de wei kan! Ik twijfel of ik dat met Asfaloth überhaupt nog moet proberen. De DA raadde het eigenlijk erg af. Max 1uur eventueel op gras. Niet meer. Asfaloth is chronisch bevangen dus een terugval zit in een klein hoekje en dat wil ik ten alle tijden voorkomen.
Als blijkt over 2 of 3 weken dat we hier niet kunnen blijven verhuis ik Asfaloth naar mijn vrijwilligerswerk (fokkerij), maar wanneer de eigenaar van de kudde waar die mee samen stond terug is van vakantie gaan we alles even goed bespreken en naar de opties kijken. Ben allang dankbaar dat we nu in zijn herstel tijd hier mogen staan

De wei waar de kudde in staat ligt een dorp verderop van waar Asfaloth staat. De kudde verzorg ik ook nog steeds. Is 15 minuten fietsen vanaf Asfaloth. Daar is alleen gras. Hooguit achterin bij de schaduw een zandstuk, maar te klein voor 24/7 buiten en een hele kudde.
Sintara: Onwijs fijn! En heel dankbaar voor! Nu taak om te zorgen dat Asfaloth pijnvrij kan gaan leven. Al het andere wat die mij kan geven qua trainen is alleen maar een cadeautje