Magnesium krijgt hij en behandelingen osteo/fysio ook met regelmaat.
Capriootje schreef:MRIIIS schreef:Ik geef mijn stresskip Easepro van Dressagepro. Duur maar ik merkte binnen 2 weken al verschil. Geen suf paard, maar het scherpe is eraf.
Hier hebben wij ook goede ervaring mee voor paard van mijn vriend. Die heeft periodes dat hij echt mega kijkerig is en het rijden gewoon niet zo leuk meer is. Binnen twee weken verschil en toen het na een maand op was (wat de amazone nog niet wist) begon hij weer te kijken en weg te schieten. Dus we hebben nu 2 maanden voorraad gekocht
Dat klinkt wel positief, ga ik onthouden!
Ik heb ‘m gisteren voor het eerst onderling 2 proefjes gestart, met Strezz druppels en kamille en magnesium krijgt hij sowieso standaard.
Nog wel heel kijkerig en de eerste proef echt mijn handen vol, de tweede proef kon ik hem al beter rond krijgen, dus ik denk dat het ook een kwestie is van doorzetten en ervaring op laten doen.
Als we geen stapjes zetten en alles vermijden blijft het steeds weer opnieuw lastig.
Maar goed, het blijft wel ingewikkeld als je de bak waar je bijna dagelijks in komt nog steeds niet normaal rond komt…