Eef_Bam schreef:Eef_Bam schreef:Is het die knappe valk uit je profiel? Zo ja, wanneer is die foto gemaakt? Dat paard lijkt echt eerder 6 en zeker geen 2/3. Ook omdat je aangeeft dat hij bij de aankoop als "2 jarige" al 3 leek, denk ik toch eerder dat je opgelicht bent. De tandarts doet ook maar een schatting natuurlijk. Vorig jaar leek het gebit van je paard op een 5 jarige, nu meer op die van een 7 jarige, een tandarts kan er zo een jaar naast zitten. Maar het meest waarschijnlijk lijkt me dat het paspoort niet bij dit paard hoort.
Ts, is het het de valk uit Je profiel? Ik zie dat je die foto in januari 2022 heb gedeeld in een ander topic, toen zou hij net 2 geweest moeten zijn? Als dat waar is eet ik mijn schoen op. Ik denk niet dat je een medisch wonder hebt, maar gewoon een paard dat ouder is dan hij aan je verkocht is.
Vraag is waarom, 2 jarige brengt normaal minder op dan een 5/6 jarige. Is hij op de foto geweest? Kan natuurlijk een trucje zijn geweest om zo een afgekeurd rijpaard als onbeleerd en ongekeurd te verkopen...
Paard waar het om gaat is ten tijde van aankoop volledig röntgen op de foto gezet en goedgekeurd.
Daarbij is de foto van mijn valk gewoon een goede foto. Hij was behoorlijk hengst en kon zich al mooi rond maken bij aanmerking met een ander paard. Ik snap niet waarom er in mijn historie gezocht moet worden.