Het komt ook heus wel weer goed daarna met wat extra aandacht.
Soms moet je emotie even laten varen en daarna weer opnieuw oppakken waar je was, hoe rot ook.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Utixo schreef:Cambiar, het is al vaker tegen je gezegd in andere topics, maar je bent wel een hele erge paniekvogel.
Als (meerdere) veeartsen zeggen dat een dier naar de kliniek moet doen ze het niet om jou te pesten. Dan doen ze dat omdat ze verwachten dat het genezingsproces daar beter verloopt.
En ja, soms lopen paarden stress op door iets. Soms moet er even iets gebeuren wat ze niet leuk vinden. Maar weet je, als jij er normaal mee omgaat, dan vergeten ze dat ook wel weer.
Je bent nu alweer dagen aan het stressen en klagen en mopperen, terwijl ik tussen de regels doorlees dat de veearts heeft gezegd ze op te laden en naar de kliniek te brengen. Dan moet je dit gaan regelen. Ja, dit kost geld, maar dat is het risico van fokken en paarden houden.
Helemaal bij een veulen wil je geen risico lopen met wonden en infecties. Ik vind de wond niet heel duidelijk te zien, maar als hij op een rotplek zit, dichtbij de kroonrand, dan heeft hij wellicht wat extra zorg nodig.
Dus stop nu eens met alles zo zwart in te zien en ga handelen. Kliniek bellen, vervoer regelen, en opladen.
Succes.
Popstra schreef:Dat jullie nog reageren op deze vermoeienis zeg....
Cambiar schreef:Hij is nog niet op de grond gelegd.
Klopt niet, heb dat niet geschreven.
Hij is razendsnel ingespoten met AB en koortsremmer. Is tot nu toe alles wat hij kon doen door tijdsgebrek, helaas, had het ook liever anders gehad.
Morgen komt hij volledig verzorgen.
Ik wist niet dat je intramusculair kon verdoven. Dan zal hij net zelfde vliegensvlugge spuit geven zoals gisteren.
Over spijtig, jammer en had anders gemoeten moet ik nu uit mijn hoofd zetten of word er gek van.
Enige wat nu telt is verzorgen en redden van mijn ventje
nine1987 schreef:DuoPenotti schreef:En weer een oproep op facebook.
Met daar dezelfde antwoorden dan hier.
Ook de interessante vraag, waarom komen dierenartsen niet en waarom is naar de kliniek gaan geen oplossing?
Wat word er in het verhaal niet verteld wat wel van belang is?
Dat 't geld kost, heel simpel..