Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ginam schreef:Beterschap voor Joya!! Hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie snel aan het werk om haar weer in vorm te krijgen.
Ik mis op Facebook je vrolijke berichten over mooie buitenritten
Alenthe05 schreef:Ik volg je al vanaf het begin maar wat een rottig verloop zo.
Enige wat ik me kan bedenken is: Kan je het niet gaan weken? Warme natte doeken om de huid zachter te krijgen zodat het eerder knapt? Met warmte rijpt het sneller, maar weet niet of dit mag zeg maar.
Linnie050 schreef:Senioren slobber misschien een optie?
Hannanas schreef:Ik bedacht me nog wel, had dit abces niet geopend kunnen worden door de dierenarts zodat de druk er wat sneller af zou zijn?
fransje23 schreef:Hannanas schreef:Ik bedacht me nog wel, had dit abces niet geopend kunnen worden door de dierenarts zodat de druk er wat sneller af zou zijn?
Die is vrijdagmiddag geweest en toen was openen nog niet mogelijk en het advies was om toch maar gewoon af te wachten tot het uit zichzelf zou open gaan.
Dat heb ik dus gedaan.
Aangezien er nu een begin is hoop ik dat het vannacht doorzet anders mag de dierenarts het morgen alsnog doen.
Lieke schreef:Fijn dat ze zich al wat beter voelt, dat is al een eerste stap. Dit was mijn topic destijds, misschien ook wel interessant voor jou: Lieke @ [MD] Verloop van droes op de foto