Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pjmhorse schreef:Zie 3e mail van pjmhorse van bovenaan.
Ik weet dat de eigenaresse ook op bokt vertoeft, maar heb haar voor dit topic te hebben geopend, een mailtje gestuurd dat dit niet ten nadele van haar is gestart, hoogstens om te vernemen of er meer mensen zijn, voor wie de syptomen van het paard herkenbaar zijn.
Tevens is er inderdaad overleg geweest met de eigenaresse, zoals vermeld in bovenstaande schriften en zijn we tot een oplossing gekomen om toch een dierenarts te laten komen.
Dus alles is inmiddels opgelost, dierenarts komt, eigenaresse blij, paard blij, en uiteindelijk de dierenarts ook blij.....
Cow_horse"]
[quote="pjmhorse schreef:Zie 3e mail van pjmhorse van bovenaan.
Ik weet dat de eigenaresse ook op bokt vertoeft, maar heb haar voor dit topic te hebben geopend, een mailtje gestuurd dat dit niet ten nadele van haar is gestart, hoogstens om te vernemen of er meer mensen zijn, voor wie de syptomen van het paard herkenbaar zijn.
Tevens is er inderdaad overleg geweest met de eigenaresse, zoals vermeld in bovenstaande schriften en zijn we tot een oplossing gekomen om toch een dierenarts te laten komen.
Dus alles is inmiddels opgelost, dierenarts komt, eigenaresse blij, paard blij, en uiteindelijk de dierenarts ook blij.....
pjmhorse schreef:hier kan ik niet over oordelen of deel aan nemen, ik was er toen nog niet.
ik ben ook niet dit topic gestart om over haar, haar paard of haar familie te zeuren of ze er op te beoordelen, ben alleen dit topic gestart met de vraag of de symptomen iemand bekend voorkwamen, ben zelf nog niet zo lang bezig op het bokt, maar krijg nu in de gaten dat internetten op deze wijze erg gevaarlijk kan zijn.
Je start een topic met een bepaalt doel, maar het krijgt nu een totaal andere wending.
Zoals de dierenarts heeft vermeld is er niets aan de hand met het paard, heeft het dier geen pijn maar wel veel beweging nodig en dat krijgt ie nu ook.
Quellian schreef:Ik heb (voordat ze haar kocht) gezegd dat áls ze een paard kocht, ze het paard moest laten keuren. Dat was allemaal te duur. Iemand van jullie stal is mee geweest (laat ik geen namen noemen) en kwam thuis met een uitgekoerste draver (had ze niet eens gezien...). Dat beest kraakte, knakte en rommelde aan alle kanten en meerdere mensen hebben gezegd dat het dier niet goed was. Ik heb haar nog gezegd het paard terug te brengen naar de handelaar (had 2 weken 'garantie'). En er ook bij gezegd dat dit paard binnen een jaar biefstuk zou zijn.
Ach, het kind zat net 2 jaar op paardrijden en dan weet je toch al álles en heb je geen advies nodig van mensen die de zaak objectief bekijken...
In deze heb ik dus alleen medelijden met het paard, maar ik blijf erbij dat inslapen het beste geweest zou zijn. Dit paard heeft écht pijn!