Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Van mezelf weet ik wel dat prednison enorme troep isik zal je de details besparen maar m'n maag en darmen waren er niet erg blij mee.
Heb dus ook tegen het advies van de arts in gewoon afgebouwd en ben ermee gestopt. M'n lijf ging van binnen kapot.
Ibbel schreef:Als je paard niet eet, dan is dat wel een reden tot vermagering lijkt me.
Maar waarom moet er 1 probleem zijn en moeten alle symptomen door 1 diagnose verklaard worden?
Niet eten geeft ook stress, verminderde weerstand etc, dus die darminfectie kan een gevolg zijn van.
paddington schreef:palousa_boy schreef:Van mezelf weet ik wel dat prednison enorme troep isik zal je de details besparen maar m'n maag en darmen waren er niet erg blij mee.
Heb dus ook tegen het advies van de arts in gewoon afgebouwd en ben ermee gestopt. M'n lijf ging van binnen kapot.
Ja de natuurlijke klysma is een hele vervelende bijwerkingen ervan![]()
Ze zeggen ook dat het een paardenmiddel is maar wij mensen gaan er vaak wel van eten.
lovelygirly schreef:Ibbel schreef:Als je paard niet eet, dan is dat wel een reden tot vermagering lijkt me.
Maar waarom moet er 1 probleem zijn en moeten alle symptomen door 1 diagnose verklaard worden?
Niet eten geeft ook stress, verminderde weerstand etc, dus die darminfectie kan een gevolg zijn van.
Ik vroeg simpel en puur om de prednisolon.
En gaf tekst en uitleg bij, zodat mensen weten waar we vandaan komen. Omdat er altijd vragen gesteld worden.
Plus hij eet wel, onbeperkt hooi.
Hij eet alleen de “krachtvoer” niet .