Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ibbel schreef:Hier vreten ze nachtschade en ze leven ook nog.
Mijn punt is, paarden doen het goed op hooi plus een vitaminebrokje. Hooi om de maag gevuld te houden, vitamientjes om aan te vullen.
Je kunt bovendien godmagweten hoeveel supplementen kopen om welk vermoed of niet vermoed (laat staan bewezen) gebrek of tekort aan te vullen.
En dan wil je gaan klooien met een 'kruidentuintje' waarvan je totaal niet weet wat er in zit (maar wél allerlei tot 3 decimalen achter de komma geanalyseerde vitamines en supplementen voeren) 'om het goed te doen'?
En als bijeffect leer je je paard op hout knagen, zodat-ie als de wilg op is, lekker aan z'n schuilstal of de afrasteringspalen verder gaat.
Heeft iedereen dan zó erg het gevoel dat z'n paard iets tekort komt?
mrie schreef:Ibbel schreef:Hier vreten ze nachtschade en ze leven ook nog.
Mijn punt is, paarden doen het goed op hooi plus een vitaminebrokje. Hooi om de maag gevuld te houden, vitamientjes om aan te vullen.
Je kunt bovendien godmagweten hoeveel supplementen kopen om welk vermoed of niet vermoed (laat staan bewezen) gebrek of tekort aan te vullen.
En dan wil je gaan klooien met een 'kruidentuintje' waarvan je totaal niet weet wat er in zit (maar wél allerlei tot 3 decimalen achter de komma geanalyseerde vitamines en supplementen voeren) 'om het goed te doen'?
En als bijeffect leer je je paard op hout knagen, zodat-ie als de wilg op is, lekker aan z'n schuilstal of de afrasteringspalen verder gaat.
Heeft iedereen dan zó erg het gevoel dat z'n paard iets tekort komt?
Nou Ibbel dan ga jij toch lekker naar de winkel met je beest. Wat doe je eigenlijk in de topic als je alleen maar anti bent.
Enne als jij ooit eens aan een stuk zoethout geknaagd hebt begin je dan nu ook aan de omheining. Wat een kul zeg.
Het gaat niet om het iets te kort komen, het gaat om de lol, de extra, de dingen die het leven leuker maken. Moest jij ook eens gaan doen geloof ik....
AnnemiekvM schreef:Iemand nog tips waar je kleefkruid kunt vinden?