Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oke, wij hebben geen mri gehad, maar het beslag was ook niet zoveel. Is het rondom of alleen voor? Wij hadden stiekem het geluk dat het beslag geen positief effect had en na 2 keer eronderuit gegaan is. Bloedplasma was idd wel erg duur. Dat verbaasde mij.
maar wij gaan dus wel naar dezelfde da, omdat die de beelden heeft en weet hoe en wat. Ook al moeten we elke keer anderhalf uur rijden. Dus andere da de controles laten doen zou ik niet doen, maar langere tijd ertussen zou mij dan een beter plan lijken.Gigi1978 schreef:Nouvel schreef:Wat voor speciaal beslag zit er onder?
Misschien kan je eigen smid dat ook?
Ik had een natuurlijk bekapper, gelukkig heb ik een orthopedische smid gevonden die het ook kan. Voor de helft minder gelukkig
Nouvel schreef:minouesmee schreef:Oeff wat een prijzen!
Bij de Uithof betaalde ik €500 voor PRP.
Controle + echo kosten mij ongeveer €225 per keer. (Mijn paard moet wel verdoofd worden)
Maar als je daarbij dan nog voor €350,- laat beslaan schiet je ook al een heel eind op…

minouesmee schreef:Nouvel schreef:
Maar als je daarbij dan nog voor €350,- laat beslaan schiet je ook al een heel eind op…
Maar PRP hoeft maar 1 keer, dat scheelt al.
Blessures zijn nou eenmaal erg duur, ik ben nu al 3 jaar bezig. Had er een andere auto van kunnen kopen.