Stephanie_86 schreef:Mijn eigen dierenarts is wel bereid om het te doen die zei gister ik snap het als je hem wilt laten gaan maar voor mijn eigen gemoedstoestand toch ingeladen en naar de kliniek gegaan. Want he wie weet is het iets kleins en heb ik er voor mijn gevoel niks aan gedaan.
De rit erheen was niet fijn. We hebben hem zo strak gezet dat hij letterlijk tussen de voor en achterstang en zijwand strak stond zodat hij niet kon vallen. Denk niet dat het voor jelmer een goed plan is om weer zo'n rit te maken naar huis.
De kliniek heeft gisteren gezegd dat ze er niet achter staan en dat het niet eerlijk is tegenover het paard om hem te laten gaan als ik geen antwoord heb en niet de behandeling aan ga. Ik wil het beste voor mijn vriend en zo'n opmerking steekt in mijn hart. En maakt dat ik me voel alsof ik een slechte eigenaar ben.
Jouw dierenarts kent-neem ik aan- jouw paard
Die kliniek kent hem niet.
Dat is verschil nr 1.
Als het werkelijk "iets kleins" is, dan zal die tot woensdag opknappen
Ik heb 2 weken geleden mijn oudje laten inslapen - ok , hij was dan ook al 43 maar toch.
Een week van ter voren kwam hij opeens niet meer goed in de benen, een buurvrouw belde mij.
Mijn da opperte ook nog de mogelijkheid om pijnstillers en suplementen te geven maar zei eerlijk " hij is echt op"... Dus heeft dat nut ? Hem "over de zomer" te tillen ? Voor wie doe je het dan?
Afspraak kon jammer genoeg erst een week later... dus wel nog pijnstillers gegeven... maar hij durfte ook snachts niet meer te gaan liggen.
Het is een kl*** beslissing voor jouw als baasje maar laat je aub geen schuldgevoel aanpraten door de kliniek.
Ik moet eerlijk toegeven, dat bij zulke opmerkingen van een kliniek ,mijn vertrouwen daar al meteen weg zou zijn ik linea recta mijn paard weer in zou laden . Want bij zoiets krijg ik het gevoel men wil mij gewoon dure behandelingen aansmeren.