Hoe paard laten mesten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Re: Hoe paard laten mesten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-22 11:54

Met wassen poept ze niet. In de zomer/met mooi weer was/spuit ik dr bijna dagelijks af dus dat is normaal voor haar.

Draadje ga ik wel proberen overigens.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 12:00

capopjekop schreef:
Dan ben ik blij dat die van mij standaard mest als ik ga uitmesten en de ander is een bangepoepert :')

En als je haar wast? Die van mij poepen meestal ook wel als ze gedouchet worden

Dat lijkt mij echt the hell met allemaal water en een zware, natte staart :')

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 12:05

Als er meerdere paarden lopen in de ochtend ieder een postzegel geven, en in de middag terug rijden, kunnen ze gelijk allemaal voor mest onderzoek, geen stress op stal alleen even een ochtenden paddock straf :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 12:23

billy3105 schreef:
Als er meerdere paarden lopen in de ochtend ieder een postzegel geven, en in de middag terug rijden, kunnen ze gelijk allemaal voor mest onderzoek, geen stress op stal alleen even een ochtenden paddock straf :o

Als de eigenaren niet weten waarvoor die "straf" is dan de paarden vast wel. }:) ~~}> Mooie bijkomstigheid is dat ze zich allemaal een paar dagen extra goed gedragen met een beetje geluk. :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 13:06

Ow, lastig ja, haha

Toen wij iets huurden, had ik eerst alles schoon en dan mochten ze mesten. Zag ik er eentje, rende ik erheen met mijn zakje.
Precies eentje had al die tijd niet gemest, dus toch maar de auto in, andere mest weg alvast. Riem vast, staat ie te mesten......

Als ze met z'n 2en staan en je komt aan en er liggen 2 hele verse mesthopen, zou ik die ook wel durven te pakken. De kans dat het van 1 paard is, is klein dan.