Het topic ben ik door aan het lezen, maar het zijn veel pagina's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
san4nie schreef:jojoleinee schreef:Goed punt, maar dan komt de vraag: wat gaan we dan doen..?
Bij mijn paard is in januari ook spat ontdekt. Hij heeft een infuus zoledroninezuur gehad, en krijgt nu dagelijks een supplement voor de gewrichten. Beide op advies van de veearts, eentje waar ik veel vertrouwen in heb. We hebben zo’n 2 maanden gestapt en hij loopt nu weer goed. Geen idee natuurlijk hoe lang hij nu goed blijft. Maar tot nu toe tevreden met de behandeling en het resultaat.
Sterkte!
salome schreef:Bij mijn pony is 17 jaar geleden spat geconstateerd, heeft daarna een veulen gehad en werd niet meer bereden. Wel een Tildren injectie gehad maar dat leidde tot niets. Heeft in totaal 3 jaar geduurd en daarna nooit meer last gehad, alles was vergroeid. Ze is nu 24 en loopt nog steeds onder de man, nooit meer kreupel geweest. De da zei toen ook al, als je geduld hebt komt het weer goed. Dat is ook zo gebleken. Het achterbeen was toen wat stijver in het begin, alhoewel dat nu eigenlijk ook al weer lang voorbij is.
Ania schreef:san4nie schreef:Bij mijn paard is in januari ook spat ontdekt. Hij heeft een infuus zoledroninezuur gehad, en krijgt nu dagelijks een supplement voor de gewrichten. Beide op advies van de veearts, eentje waar ik veel vertrouwen in heb. We hebben zo’n 2 maanden gestapt en hij loopt nu weer goed. Geen idee natuurlijk hoe lang hij nu goed blijft. Maar tot nu toe tevreden met de behandeling en het resultaat.
Sterkte!
Mijn paard heeft dit 5 jaar geleden ook gehad icm gewrichtsinjecties. Gaf een aanzienlijk verschil.
Leeft nog steeds en loopt nog steeds niet kreupel in de wei.
Citaat:Maar wat ik me dan afvraag, ik heb 3 jaar gewacht en het zat nog steeds niet vast. Had ik dan nog 3 jaar met een kreupel paard moeten blijven zitten?
Liep die van jou er slecht op? Die van mij heeft echt wel hele slechte periode’s gehad. Dat het echt pijnlijk was om naar te kijken.