Met het filmpje van Jill ben ik ook bekend en gek genoeg vind ik het dus 2 totaal verschillende aanvallen. De aanvallen van jills paard werden getriggert op het moment dat die zijn hoofd naar beneden deed. Mijne deed juist hij zo'n aanval zijn hoofd na beneden en we konden geen trigger vinden, het gebeurde heel random. Daarnaast stond mij bij dat het paard van Jill ook geen koorts had.
Daarom ook gelijk dat we eigenlijk zeker van zijn dat het geen artrose is.
Gister is de dierenarts voor de laatste keer geweest en hij was heel tevreden met wat hij zag. Een totaal andere pony zoals hij het omschreef, en nog steeds een goede temperatuur
Hij heeft dus voor de laatste keer antibiotica gekregen. We denken nog steeds dat het een infectie of ontsteking is geweest maar weten dus niet waar die heeft gezeten.
Gelukkig mocht hij gister ook weer in de groep en daar was hij heel blij mee en doet het super goed.
Wel moeten we de komende dagen nog even zijn temperatuur in de gaten houden.
Aan de ene kant vind ik het spannend, mocht het zo zijn dat hij een terug val krijgt dan is het misschien toch iets neurologisch. En dat zou betekenen dat hij dan naar de kliniek moet voor verder onderzoek.
Maar aan de andere kant, hij doet het nu zo goed. Dat ik er wel vertrouwen in heb.