pluisje88 schreef:Ja en dan ben je 1900 euro verder en heb je nog geen diagnose.. door de jaren heen ben ik wijzer geworden dan dat helaas…
@ts. Ik persoonlijk vind het goed van je dat je ook zelf vast op onderzoek uitgaat. Jij kent je paard het beste en weet ook wat wel of niet normaal is.
Rot dat het bij jou niet goed heeft uitgepakt. Bij mij wel. Ik had 1001 dingen on m'n hoofd en er kwam het 1002e ding uit wat het euvel is. Ik ken m'n paard goed maar dit had ik niet gedacht...
Ik ben wel naar een goede erkende kliniek gegaan waar ze hoog staan aangeschreven voor been problemen en waar ze ook het andere spul in huis hebbben (om scopy te doen etc). En ben ik bewust niet begonnen bij mijn eigen da die aan huis komt, ivm frisse kijk en ivm kunde en materiaal in huis.
Bij een goede klni3k kunnen ze vaak een heel hoop direct onderzoeken en ook uitsluiten. Okk uitsluiten kan je helpen bij het vinden van antwoorden. Zijn sommige vage klachten idd echt een grote zoektocht en puzzel. Ik ging er vanuit dat ik een grote lange molen in zou gaan van onzekerheid en meerdere onderzoeken en bezoeken. Maar 'gelukkig' vonden ze direct het euvel.