Jet schreef:Gekke vraag misschien, maar ik vraag me af of zijn ogen niet boller zijn geworden in de loop van de jaren, waardoor er meer oogwit te zien is dan vroeger. Ik denk niet dat dat iets ernstigs is, ik zie dat bij Welsh pony's en aanverwante rassen wel vaker gebeuren. Zolang je niet het idee hebt dat het zicht verandert zou ik er niet mee naar een DA gaan.
En ja, de veranderingen rondom de mond en de huid om de ogen: dat kan heel goed vitiligo zijn, voor zover ik weet kan dat ook geen kwaad. Het zal in de zomer misschien wat zongevoeliger zijn, maar daar zijn goede oplossingen voor.
Dat zei ik net. Het is niet specifiek de zomer of winter. Het ene moment is het er wel en het andere moment is het er niet.
Het kan geleidelijk aan veranderen, maar dit zijn dingen die echt op de een op de andere dag ineens zo zijn. Hij kan nu een hele periode dit weer hebben en dan volgende maand ineens weer een kleinere tot geen rand oogwit hebben.
Ik verwacht ook niks ernstigs, maar vind het wel heel raar. Als het door een tekort aan iets zou komen zou ik daar namelijk wat aan willen en kunnen doen.