Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pascalle90 schreef:Nou ik zal half bokt wel over me heen krijgen door dit te zeggen, maar als je merrie zich normaal gedroeg, geen verhoging had en goed plaste dan zou ik ook gerust een dag afwachten.
Als het er morgen nog zo uit ziet dan zou ik even contact hebben met de dierenarts inderdaad en vragen of je een foto mag doorsturen.
_San87_ schreef:Pascalle90 schreef:Nou ik zal half bokt wel over me heen krijgen door dit te zeggen, maar als je merrie zich normaal gedroeg, geen verhoging had en goed plaste dan zou ik ook gerust een dag afwachten.
Als het er morgen nog zo uit ziet dan zou ik even contact hebben met de dierenarts inderdaad en vragen of je een foto mag doorsturen.
Echt? Bij zo'n rare zwelling? Ik had toch op zijn minst foto's naar de dierenarts gestuurd, als een DA langs laten komen teveel moeite is.
Polly schreef:_San87_ schreef:
Echt? Bij zo'n rare zwelling? Ik had toch op zijn minst foto's naar de dierenarts gestuurd, als een DA langs laten komen teveel moeite is.
Ik zou ook afwachten hoor als er verder geen afwijkend gedrag is en het beest niet ziek oogt
Polly schreef:Pascalle90 schreef:Nou ik zal half bokt wel over me heen krijgen door dit te zeggen, maar als je merrie zich normaal gedroeg, geen verhoging had en goed plaste dan zou ik ook gerust een dag afwachten.
Ik zou ook afwachten hoor als er verder geen afwijkend gedrag is en het beest niet ziek oogt

_San87_ schreef:Ja, ik deed dat ook eens en het leverde me een week later een paard op dat door het oog van de naald kroop door een bacteriele infectie. Ik durf dat niet meer bij onbekende zwellingen en wondjes.