Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daan13 schreef:Het is prijzig maar kan je wel uitsluitsel geven....
Scintigrafie al eens overwogen?
nessinator schreef:Graag zou ik dus aan jullie willen vragen wat jullie zouden doen, en waarom.
Dit zijn de opties:
1. Met pensioen zetten. In vrijheid heeft hij geen last. Hij is 8 dus dat is niet een ideale oplossing, maar na zo lang zoeken wel een waar ik me voor nu bij neer kan leggen. Ik ben alleen bang dat het na een tijdje toch weer gaat kriebelen, dat ik zonder definitieve 'nee' uiteindelijk toch weer op hem kruip.
2. Verder zoeken, waar een behoorlijk prijskaartje aan zit. Aan de ene kant is deze optie de enige hoop op ooit nog rijden, maar het kan ook betekenen dat er alsnog niks gevonden wordt, of iets onbehandelbaars, of iets dat voor mij te duur is om te laten behandelen...
Wat zouden jullie doen? Wat raden jullie mij aan?
nessinator schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties, ook voor de suggesties die ik heb mogen ontvangen via pb.
Ik kan nu aan de richting van de reacties zien waarom het handig was geweest als ik wat meer informatie had gegeven. Toch hebben jullie mij geholpen om de keuze te maken, ik ga doorzoeken. Dank jullie wel allemaal!
Daan13 schreef:Het is prijzig maar kan je wel uitsluitsel geven....
Scintigrafie al eens overwogen?
Art_Ificious schreef:Sorry uitsluitsel geeft dit niet.
Bij mijn pony algehele scintigraphie gedaan. Ik vond het best zorgwekkend dat zowat alle gewrichten in zijn lijf rood kleurden, maar volgens Equitom arts was er op scintigraphie niets te zien en moest ik me geen zorgen maken om al dat rode.
MacavityL schreef:Heb je de mogelijkheid om ‘m minimaal een jaar op de wei te zetten? Als er geen duidelijke aanleiding is, de rust gunnen om het natuurlijke herstelproces (van wat er dan ook mis mag zijn) een kans te geven? En dan na een jaar, anderhalf jaar te kijken hoe hij er voor staat (eventueel icm kliniek bezoek), hoe hij zich verder ontwikkeld als je ‘m weer oppakt en dan verder kijken? Eventueel dan kiezen voor verder doorlichten of op pensioen zetten?