Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bokkerbb schreef:Door de complicaties zouden de kosten oplopen tot 10000 euro, wij zitten nu met onze handen in het haar, omdat wij ten eerste volle levenskwaliteit willen bieden en ten tweede dat wel een heel groot bedrag vinden
Bokkerbb schreef:Ze heeft patella luxatie, ze wordt maandag geopereerd en de kosten komen op min. 2000 euro.
Hoewel sommige mensen mij gek verklaren dit voor een shetlander pony van 300 euro betaal heb ik toch beslist de operatie door te laten gaan
Babootje schreef:Bokkerbb schreef:Ze heeft patella luxatie, ze wordt maandag geopereerd en de kosten komen op min. 2000 euro.
Hoewel sommige mensen mij gek verklaren dit voor een shetlander pony van 300 euro betaal heb ik toch beslist de operatie door te laten gaan
Eerst zeg je ze zou geraakt zijn door 'iets onbekends in het gewricht'.
Toen vroeg ik me af welk gewricht.
Nu lees ik patella luxatie. Dan vraag ik me af wat er is gebeurd met het vorige verhaal "geraakt in het gewricht" was er een wond, geen wond?
Bij patella luxatie is niet altijd meteen een operatie nodig en kan een andere wijze van bekappen/beslaan uitkomst bieden. En groeien ze doordat ze sterker worden uit het probleem.
Dus mijn vraag; waarom operatie en waarom zo'n slechte prognose? Of is het vakantie en ben jij geen 19?
Babootje schreef:Bokkerbb schreef:Ze heeft patella luxatie, ze wordt maandag geopereerd en de kosten komen op min. 2000 euro.
Eerst zeg je ze zou geraakt zijn door 'iets onbekends in het gewricht'.
Toen vroeg ik me af welk gewricht.
Nu lees ik patella luxatie. Dan vraag ik me af wat er is gebeurd met het vorige verhaal "geraakt in het gewricht" was er een wond, geen wond?
Bij patella luxatie is niet altijd meteen een operatie nodig en kan een andere wijze van bekappen/beslaan uitkomst bieden. En groeien ze doordat ze sterker worden uit het probleem.
Dus mijn vraag; waarom operatie en waarom zo'n slechte prognose?
Bokkerbb schreef:Er is een wond, wij dachten oorspronkelijk dat ze geraakt was in het gewricht, in de kliniek zagen ze op de fotos dat het patella luxatie afkomstig van trauma was. Wat er precies gebeurt is weten wij niet. Tijdens het scheren hebben ze vandaag een tweede wonde gevonden waar ze wel in het gewricht geraakt zou zijn. De twee operaties komen op 7000 euro zonder overnachting, medicatie, etc...
Wij gaan ons informeren bij andere klinieken en ik word zo opgebeld om te beslissen wat er gaat gebeuren
Bokkerbb schreef:Net telefoon gehad, aan de tweede wonde is geen operatie nodig enkel een spoeling dus dan spreken we over een 7000 euro, wij hebben akkoord gegeven om door te gaan en hebben een max budget van 10000 euro opgesteld
senna21 schreef:Heb je een specificatie van de kosten ?
Zeven bankjes aftikken voor wondbehandeling bij een pony![]()