Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pillow schreef:Allemaal hengstig? Dat lijkt me raar, ik heb mijn twijfels of jij wel weet hoe een hengstige merrie zich gedraagt. Net het filmpje bekeken wat moet ik daar voor vreemds op zien?
Ninx schreef:Heel andere vraag..... mag ik weten hoe je in het bezit van deze paarden bent gekomen? Ik vind dit zo'n mooi krachtig ras.....
Mbt je vragen: hoe heb je het gedaan met ontwormen?
Heb je de mest al getest op zand?
Kun je afwijkende buikgeluiden horen?
Komen ze rechtstreeks uit dat gebied of via een handelaar? Stress kan veel doen met maag/ darm....
In een natuurgebied kunnen ze ook 'natuurlijk' foerageren. Ik weet niet hoeveel ruwvoer je nu voert, maar mocht dat in porties zijn waardoor ze soms zonder eten staan, dan kan dat ook voor maag-/darmproblemen zorgen.
De verandering van dieet sowieso ook; van gras naar ruwvoer bijvoorbeeld....
Allemaal wel iets aan te doen overigens, maar wel goed om te weten hoe ze eerst gehouden werden en hoe je dat nu doet....
yarkayunda schreef:pillow schreef:Allemaal hengstig? Dat lijkt me raar, ik heb mijn twijfels of jij wel weet hoe een hengstige merrie zich gedraagt. Net het filmpje bekeken wat moet ik daar voor vreemds op zien?
Dat is bij ons altijd als er nieuwe paarden zijn.. ik weet zeker hoe het eruit ziet met 5 merries
yarkayunda schreef:Zo ziet haar buik er nu van voren uit:
[ [url=m/VuZNkl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het zo gek dat er aan allebei de kanten zo'n soort deuk zit.. De andere heeft ook n dikke buik maar die is helemaal rond zonder deuk