Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paduc schreef:Lijkt mij een onverstandige gedachte, dit zelf op te lossen en eventuele ijzers zondermeer af te wijzen. Niet dat ijzers direct nodig zijn, maar een vakkundige kapbeurt van de hoeven, rekeninghoudend met de stand van de benen, lijkt mij hier wel op zijn plaats. Het is echter ook mogelijk, dat er een probleem bestaat bij de diepe buigerspees en dit kan je alleen laten bekijken in een goede paardenkliniek. Uit je antwoorden merk ik, dat je weinig of geen geld wilt uitgeven aan het mogelijke herstel van het door jouw opgeworpen probleem, dan weet ik maar een antwoord, was nooit aan een paard begonnen.
mobick"]
[quote="Paduc schreef:Lijkt mij een onverstandige gedachte, dit zelf op te lossen en eventuele ijzers zondermeer af te wijzen. Niet dat ijzers direct nodig zijn, maar een vakkundige kapbeurt van de hoeven, rekeninghoudend met de stand van de benen, lijkt mij hier wel op zijn plaats. Het is echter ook mogelijk, dat er een probleem bestaat bij de diepe buigerspees en dit kan je alleen laten bekijken in een goede paardenkliniek. Uit je antwoorden merk ik, dat je weinig of geen geld wilt uitgeven aan het mogelijke herstel van het door jouw opgeworpen probleem, dan weet ik maar een antwoord, was nooit aan een paard begonnen.
Cassidy"]
[quote="mobick"][quote="Paduc schreef:Lijkt mij een onverstandige gedachte, dit zelf op te lossen en eventuele ijzers zondermeer af te wijzen. Niet dat ijzers direct nodig zijn, maar een vakkundige kapbeurt van de hoeven, rekeninghoudend met de stand van de benen, lijkt mij hier wel op zijn plaats. Het is echter ook mogelijk, dat er een probleem bestaat bij de diepe buigerspees en dit kan je alleen laten bekijken in een goede paardenkliniek. Uit je antwoorden merk ik, dat je weinig of geen geld wilt uitgeven aan het mogelijke herstel van het door jouw opgeworpen probleem, dan weet ik maar een antwoord, was nooit aan een paard begonnen.