Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faelynn schreef:Ik probeer nu elke dag langs te gaan en inderdaad afspoelen en honingzalf er op, lukt niet altijd, soms zitten er niet genoeg uren in een dag en woon niet echt dicht bij stal helaas.
Maar ga volgende week sowieso naar de dierenarts, het was ook wel weer een keer tijd voor de tandartscontrole en ook die was niet op locatie te krijgen, meeste dierenartsen/tandartsen komen alleen voor meerdere paarden en ik heb er toch echt maar 1 (gelukkig)maar dan kan dat mooi tegelijk
tiwi1969 schreef:Faelynn schreef:Ik probeer nu elke dag langs te gaan en inderdaad afspoelen en honingzalf er op, lukt niet altijd, soms zitten er niet genoeg uren in een dag en woon niet echt dicht bij stal helaas.
Maar ga volgende week sowieso naar de dierenarts, het was ook wel weer een keer tijd voor de tandartscontrole en ook die was niet op locatie te krijgen, meeste dierenartsen/tandartsen komen alleen voor meerdere paarden en ik heb er toch echt maar 1 (gelukkig)maar dan kan dat mooi tegelijk
Heb je geen stalgenoten die je kunnen helpen met de verzorging?
En wat doe je als je accuut een DA nodig hebt voor een noodgeval/koliek? Dan is het toch wel handig als je een DA hebt die op locatie komt. Welke DA hebben je stalgenoten of de stalhouder?