Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amybruy1 schreef:Weet er misschien ook iemand hoe lang het duurt voor je weer kan rijden en de hematoom echt genezen is nadat het is open gemaakt door de dierenarts? Mijn paard is namelijk een sportpaard en we gaan normaal veel op wedstrijd. En ik merk dat hij zich laatste tijd toch echt wel wat verveeld. ( hij staat wel gewoon heel de dag op de weide hoor en niet op stal) maar als het is opengemaakt spreek je dan echt nog van een aantal weken tot je weer kan gaan rijden of eerder een paar dagen?
mavantos schreef:Amybruy1 schreef:Heel erg bedankt voor al jullie reacties tot nu toe! Ik heb nog een paar update foto’s doorgestuurd naar mijn dierenarts en wacht even op reactie. Trekt zo’n hematoom in de meeste gevallen volledig weg? Of gebeurd het vaak dat er altijd nog iets van over blijft ?
Mijn paard heeft twee jaar geleden een hematoom gehad. Op het moment dat die net ontstaat kunnen ze niks doen. Mijn dierenarts zei minimaal 2 weken wachten en daarna kunnen ze er een naaldje insteken, zodat het vocht weg kan.
Mijn paard is volledig hersteld (had overigens nergens last van, had alleen die bult door het stoten). Je ziet er niks meer van. Bij mijn paard hebben ze wel geholpen overigens.