BigBen schreef:Change3x schreef:Dan moet je wel de mogelijkheid hebben om ze op een paddock te zetten. En daar zul je toch ook hooi moeten voeren, je kunt ze moeilijk de hele dag zonder eten laten staan. Hooi kost ook geld.
Ik heb er hier 1 op glucobalance staan en dat gaat super.
Glucobalance bestaat uit soepgroenten met tuinkruiden. Ruikt lekker, doet niks. Ik wil direct geloven dat jouw paard het super doet, maar dat betekent alleen dat jij het management goed voor elkaar hebt. Met Glucobalance heeft het niets te maken.
Uiteraard ben ik heel gericht op management. Zeker, je probeert het zo goed mogelijk te doen. Mijn paard kan slecht tegen suikers en dus ook hooi waar ook maar iets in zit: direct aan de dunne en ook echt z’n hele billen en staart onder de mest. Ook met de overgang naar een andere baal hooi was dat lastig. Met Gluco Balance is dat onder controle en kan hij ook normaal zijn hooi eten. Daarnaast is hij nu ook niet meer zo opgeblazen. Heeft wel lang geduurd voordat ik iets vond, biergist, zeewier etc deden hier niks. Dus ik ben ervan overtuigd dat GB zeker wel wat doet. En natuurlijk zal het per paard, net zoals met alle supplementen, wel verschillen in welke mate het werkt.
Maar dat terzijde: TS, hoeveel werkt je pony?
Ik heb hier naast mijn Gluco balance paard nog een halve Connemara staan die van nature sensibel is maar zodra ze veel werk en structuur heeft wordt ze veel makkelijker en rustiger. Naast dat je pony waarschijnlijk last heet van overmatige suikers kan voor het gedrag veel structuur ook echt werken.