Stralen wat harder krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peerkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:31

Het is bij egyptische zalf heel normaal dat de helft dun is en de helft dik. Dat betekent niet dat het te oud is of zo. Je moet het altijd voor gebruik mengen (roeren dus) en dat is met die flessen die ze tegenwoordig hebben makkelijker, dan kun je gewoon heel hard schudden. Als het koud is eerst even in de binnenzak van je jas stoppen, anders is niet goed te mengen. Ik vind het op zich goed spul en ben blij met die fles, vroeger als zo'n potje omviel zat alles onder want het sloot nooit meer goed.

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:10

Egyptische zalf móet áltijd ontzetend goed geschud/geroerd worden voor gebruik minstens een minuut!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:15

Ik zet het altijd ong. 10 sec in de magnetron (afhankelijk van hoeveel er nog in zit), dan is het helemaal vloeibaar, even goed schudden, klaar voor gebruik!

Rinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:32

Ik heb een tijdje met zachte hoeven Egyptische zalf gebruikt en vind het behalve veel gedoe ook niet altijd lekker werken hoor. Ik gebruik zelf Hoef&Zool van de Paardendrogist. Mijn knollie heeft altijd zachte stralen ook tegen rotstraal aan gehad, maar sinds ik Hoef&Zool gebruik moet ik zelfs uitkijken dat ik ze niet te hard maak!!! Vind het zeer goed spul dus. Nadeel is wel dat als je het in je kleren krijgt het er bijna niet meer uit gaat. Ik heb het dan ook overgegoten in een lenzenvloeistofflesje, zodat je het voorzichtig gedoseerd erop kan spuiten en dan uitsmeren met een kwast. Je hoeft niet niet te verwarmen enzo... gewoon erop...

wendy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:00

het is niet erg om natte hoeven te teren hoor. het is ook niet goed om het te vaak te doen. probeer 2 keer per week. je zal zien dat het helpt.