Laura_ schreef:Ik heb sinds gisteren ook de flexineb. Mijn merrie accepteerde het meteen, dus erg fijn! Ik vernevel nu met zoutoplossing, misschien wil ik ook balsamic air proberen met de tijd. Ik merk alleen dat ik zoekende ben naar hoeveel ml en welke stand ik moet gebruiken. Gisteren begonnen met 10 ml, vanmorgen 30 ml en vanmiddag 10 ml gebruikt. Begonnen op stand 1, maar dat duurt wel erg lang. Daarintegen vind ik stand 2 weer vrij snel gaan? WWelke stand gebruiken jullie?
Voor diegene die balsamic air gebruiken. Wanneer en waarom gebruiken jullie dat? Doet het voor jullie paard meer dan alleen zout?
Super dat je ook de flexineb hebt aangeschaft. Ik ben er erg blij mee. Natriumchloride (zout) moet op stand 2 (standaard stand). Balsamic air op stand 3 (snelle stand). Ik heb een losse grotere cup die ik op de kleine bevestig, samen dan ongeveer 30 ml. Ik vul die met ongeveer 20 ml zout en dan uitzetten als dit leeg is. Balsamic air moet je verdunnen. Ze zeggen 1:1 maar dat vinden ze echt te sterk. Meestal doe ik 5 ml balsamic air en 15 ml zout. Ik vernevel nu alleen zout omdat hij door een externe zouttherapie niet meer benauwd is. Toen hij voor die therapie nog benauwd was had ik balsamic air. Ik had wel het idee dat het hem verlichting gaf.