Litteken of toch iets anders?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Re: Litteken of toch iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:04

Een insektensteek kan ook wel zo'n bult geven.

anjali

Re: Litteken of toch iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:09

Ik heb wel paarden gezien die bulten hadden waar horzellarven inzaten.Maar dat was op de rug.

KellyCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 18:15

anjali schreef:
Ik heb wel paarden gezien die bulten hadden waar horzellarven inzaten.Maar dat was op de rug.

In? Hij had laatst wel na de ontworming dode horzellarven in zijn mest.

KellyCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 18:17

Kookaburra schreef:
Hij loopt vaak ergens tegenaan. Altijd zijn rechterkant/borst die ergens tegenaan komt?

Is hij ook gecontroleerd door de veearts op zijn zicht? Het schoot mij even te binnen. Geen idee of dat mee kan spelen, maar afijn.

Zijn zicht is prima maar hij is gewoon lomp. Hij wordt bijna 1 dus zijn lijf is hem nog niet heel bekend. Op het moment dat hij een snoepje wilt loopt hij rustig 'te beuken' tegen het houten hek. Ook niet heel bevordelijk voor zo'n plekje dat al wat uitsteekt

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:27

KellyCas schreef:
anjali schreef:

In? Hij had laatst wel na de ontworming dode horzellarven in zijn mest.

Ja erin.Die boer krabde de bulten open en dan kwamen de larven eruit.Doe dit thuis maar niet na....

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:34

KellyCas schreef:
Kookaburra schreef:
Hij loopt vaak ergens tegenaan. Altijd zijn rechterkant/borst die ergens tegenaan komt?

Is hij ook gecontroleerd door de veearts op zijn zicht? Het schoot mij even te binnen. Geen idee of dat mee kan spelen, maar afijn.

Zijn zicht is prima maar hij is gewoon lomp. Hij wordt bijna 1 dus zijn lijf is hem nog niet heel bekend. Op het moment dat hij een snoepje wilt loopt hij rustig 'te beuken' tegen het houten hek. Ook niet heel bevordelijk voor zo'n plekje dat al wat uitsteekt

O ja, bij zo'n jong beestje is het een ander verhaal. Die zijn over het algemeen inderdaad lomper ;)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:03

KellyCas schreef:
Kookaburra schreef:

Beukt hij omdat hij lomp is of heeft hij jeuk of pijn en helpt dat?

Ik vind het er niet uit zien als een litteken