Ik ben sinds kort overgeschakeld naar Metazoa Superfit broxxx in combinatie met Equifyt Zupa voor mijn Z springpaard. Momenteel doet hij het hier heel goed op, niet meer luchtzuigen, geen maagzweren meer en hij is eindelijk op een gezond gewicht
Ok bedankt allemaal voor de tips ga er zeker na kijken!
Ik heb vanmiddag het voeradvies voor vitalbix active ontvangen en moet zeggen dat klinkt wel heel goed, gezonder dan de dieetmix in combi met de omega.
Ik voer ook vitalbix active +, ik ben opzich tevreden. Het wordt hier niet altijd met evenveel smaak gegeten maar ik heb wel een lastige eter en heb tot nu toe geen smakelijker vergelijkbaar product gevonden. Ik voer er verder nog sojaschroot bij omdat mijn paard duidelijk meer eiwit nodig heeft om zijn spieren te onderhouden. Vitalbix raadde daarvoor ruim 1,5kg luzerne aan maar dat is hier niet haalbaar omdat ik alleen kan voeren als ik er ben en zulke grote porties krijgt hij niet in 1x op.
Hier krijgen ze ook vitalbix. Wel niet de active+. Ik geef voor de wintermaanden als extra nog grasbrok en bietenpulp en ik ben super blij met hoe ze er nu bij staan. Mooi in hun vacht, mooi op gewicht en een veel betere conditie in het werk. Fris genoeg zonder het explosieve.