Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Koekie73 schreef:Verstandig TS! Wij hebben de scopie ook laten doen. Hij liet ook zo wisselend dat boze gedrag zien (naast andere maagzweer symptomen) Ik heb ook laten scopen om beter in te kunnen schatten hoe lang te behandelen.
Ben benieuwd! Klinkt alsof je nu een fijnere DA had
Eliana schreef:Als je toch voor een scopie moet, laat voor de zekerheid ook een foto van de darmen nemen!
Mijn pony had gelijkwaardige klachten.
Ze had 2 kleine maagzweren, maar vooral veel zand in de darmen.
(Ondanks regelmatig een zandkuur en we hadden de week ervoor ,voor de zekerheid 1 liter paraffine gegeven )
[ [url=m/g41DOP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Agossie schreef:Ik zeg het nog een keer.
Laat ook eens naar de fascia kijken. Daar kijkt geen dierenarts naar, maar kan wel voor grote problemen zorgen door het hele lichaam van het paard. Als je niet weet wat fascia is, ga het dan eens googlen. Ik ben er bijna van overtuigd dat dit het probleem is.
cissy schreef:Heeft jouw paard ooit droes gehad dat je weet?
Paard van kennis had zelfde klachten als jouw paard en bleek een verslagen droes abces te hebben wat al jaren aan het vervelen was. Paard is ingeslapen omdat abces kan knappen.
biancaaaa schreef:Succes vandaag TS!
Elisa2 schreef:Wat fijn dat je duidelijkheid hebt! hebben ze enig idee hoe hij aan die maagzweer is gekomen? en heb je ook nog voeradvies gekregen?