Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:Emmeloord is een top kliniek, maar heeft bij mijn geval toen niet bijzonder veel gedaan..
Ze kwamen s'avonds en zeiden: Oh.. kan neurologische vorm van rhino zijn, dan is ie morgen dood. Kijk maar even aan. Doei.
Linsey1998 schreef:Hij staat op rust in een paddock van 8 x 8 buiten van 6/7:00 tot 20:00 s’avonds. Maar hij is zwaar gefrustreerd. Wilt spelen met vriendjes heeft veel teveel energie en komt op mij over als een ongelukkig paard. Hij zou over 2 weken weer bij de groep mogen. Keek daar zo naar uit en dan nu ineens dit.
Linsey1998 schreef:Het gekke is, dat hij daarna wegstapt alsof er helemaal niks aan de hand is en lijkt. Hij staat nogsteeds op de paddock dat geeft hem de minste stress. Als hij op stal staat en alle andere paarden buiten krijgt hij extreem veel stress
Ik ben al aan het rondbellen.
Linsey1998 schreef:Het gekke is, dat hij daarna wegstapt alsof er helemaal niks aan de hand is en lijkt. Hij staat nogsteeds op de paddock dat geeft hem de minste stress. Als hij op stal staat en alle andere paarden buiten krijgt hij extreem veel stress
Ik ben al aan het rondbellen.