Hopelijk ligt het aan het hooi en knappen ze snel op
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Earth schreef:Ik vind het vreemd dat de dierenarts zegt dat ze niks kunnen doen. Hier laatst een met dit soort klachten en daarvan zeiden ze dat we haar juist naar de kliniek moeten doen zodat ze ondersteunt kan worden mocht ze omvallen.
Ik hoop voor je dat het goed komt.
Devic schreef:Als je richting Moerbeke gaat zou je ook nog eens kunnen informeren bij Tresemiek Picavet. Ik vind haar bijzonder goed met inwendige ziektes. Ze zit op of naast het terrein van de kliniek Moerbeke en was hier vroeger ook werkzaam.
Ik zou ook niet durven vervoeren denk ik.
Hoe gaat het nu? Zie je verbetering?
tienus63 schreef:Heb je temperatuur van de paarden opgenomen?
Paarden van mijn vriendin hadden allebei piek koorts van 41 C.
Hevonen schreef:Houd de temperatuur goed in de gaten, ondertemperatuur is ook gevaarlijk als het veel is.
Ik weet dat er al van alles is gevraagd, maar (zware) metalen, zoals kwik, lood etc, zijn gevaarlijk en geven neurologische klachten. Er is niets in de wei gegooid, of werkzaamheden uitgevoerd?
just_kiki schreef:Hevonen schreef:Houd de temperatuur goed in de gaten, ondertemperatuur is ook gevaarlijk als het veel is.
Ik weet dat er al van alles is gevraagd, maar (zware) metalen, zoals kwik, lood etc, zijn gevaarlijk en geven neurologische klachten. Er is niets in de wei gegooid, of werkzaamheden uitgevoerd?
Nee, allemaal niet.
Niemand kan er ook bij. Via de poort is sowieso ook niemand geweest (die op slot is hoor, maar daar staat ook de camera op)
Ook geen werkzaamheden uitgevoerd.
Water zit wel in in een ibc tank, maar wij vullen die met kraanwater en die is elke 3 weken leeg(meerdere Ibc’s aan elkaar)
just_kiki schreef:Niet nagekeken maar 1 ibc word via de bovenkant open gedraaid echt op het moment van vullen. Verder zitten de tanks overal dicht.
Als er een muis een gaatje in heeft gemaakt moet ik lekkage krijgen![]()
Pff ja het is echt oprecht een nachtmerrie
MarjanB schreef:just_kiki schreef:Niet nagekeken maar 1 ibc word via de bovenkant open gedraaid echt op het moment van vullen. Verder zitten de tanks overal dicht.
Als er een muis een gaatje in heeft gemaakt moet ik lekkage krijgen![]()
Pff ja het is echt oprecht een nachtmerrie
Hmm en eikels? Grassickness? (Al weet ik bij die laatste niet hoe symptomen zijn)
just_kiki schreef:een positief verschil deze morgen![]()
Overduidelijk in het hooi, kan niet anders!
We zijn er nog lang niet, maar zo denk je gisteren nog aan paard in laten slapen omdat het echt alle kanten op vloog in de box en nu staat ze mooi alert, flink te wiebelen. Maar valt niet om of tegen de wand bij elke pas die ze maakt