Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sintara schreef:Ik heb die van mij onder een balk geparkeerd, halster om en gewacht tot ze het opgaf, daarna zo achterop de tong gespoten.
Ze wist dat er een balk hing dus die ging zichzelf echt geen hersenschudding slaan. Gewoon rustig en geduldig blijven, het is onvermijdelijk.. En dan geeft ze zo toe
Amalarab schreef:Alleen even een reactie over de smaak.
Het is heel vies! (Ik bijt het dopje er weleens af)
Nico12 schreef:Wormbit nemen. Dit is een kunststof hol bit welke je in de mond doet. Daarna de wormspuit of medicijnen in het bit steken en wormspuit drukken. Helaas niet voor alle type wormspuiten geschikt ivm afmetingen wormspuit.
ikke schreef:Nico12 schreef:Wormbit nemen. Dit is een kunststof hol bit welke je in de mond doet. Daarna de wormspuit of medicijnen in het bit steken en wormspuit drukken. Helaas niet voor alle type wormspuiten geschikt ivm afmetingen wormspuit.
Huh?
Er valt altijd iets te leren, dat blijkt. Vertel eens want hier heb ik nog nooit van gehoord.
Zelfs Google is je vriend niet, die kan het ook niet vinden.
ikke schreef:Nico12 schreef:Wormbit nemen. Dit is een kunststof hol bit welke je in de mond doet. Daarna de wormspuit of medicijnen in het bit steken en wormspuit drukken. Helaas niet voor alle type wormspuiten geschikt ivm afmetingen wormspuit.
Huh?
Er valt altijd iets te leren, dat blijkt. Vertel eens want hier heb ik nog nooit van gehoord.
Zelfs Google is je vriend niet, die kan het ook niet vinden.
MiekeFS schreef:Ik pak het halster met mijn hand een kwartslag gedraaid tegen de wang zodat ik goed grip heb en doe met mijn vingers en hand aan de linkerkant alsof ik de spuit wil inbrengen (die ze net gezien heeft). Intussen duwt mijn vriendin aan de rechterkant de echte spuit er in, goed snel en diep achter in de wangzak.Even goed vasthouden tot ze geslikt heeft.
Earth schreef:Ik was best snel en handig, maar mijn bulldozer van 1.75 mtr kwam gewoon omhoog, met mij hangend aan het halster
Maar ik was gekke henkie niet, ik pakte m'n bijzrtje en zette zijn hoofd even vast. Maaiende voorbenen ontwijkend heb ik uiteindelijk de spuit erin gekregen.
Utixo schreef:Ik zit echt te wachten op de eerste die zegt dat het zielig is om door te zetten, maar tot nu toe....