Kissing spines lendenen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 09:34

suffie schreef:
Cuvee @ [MD] Kissing spines jong paard, wat nu?

Wellicht kan je hier informatie uithalen. Een kennis van mij heeft haar jonge paard zelfs laten opereren, helaas na een paar maanden weer net zo erg en uiteindelijk laten inslapen.

Ik heb de TS een pb gestuurd want haar paard zou in maart geopereerd worden. Topic is toen op slot gegaan. Ik ben echt heel benieuwd hoe dat gegaan is en hoe het paard nu is.

Babbelaar20

Re: Kissing spines lendenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-20 09:55

Hallo allemaal, bedankt voor alle tips en ervaringen. Ik lees het allemaal en ga het meenemen. Feit is dat we nog heel vroeg in dit proces staan en ik niet weet hoe alles gaat lopen. Ik zal heel goed naar mijn paard luisteren, wat ik altijd al heb gedaan. Ik heb onze vaste osteopate meteen een bericht gestuurd en heb door de jaren een fijn netwerk opgebouwd aan mensen die kunnen helpen hem zo comfortabel mogelijk te houden. Doel van het topic is echt om andere ervaringen te horen. Welke keuzes ik neem voor mijn paard staat daar buiten want voor een behandelplan overleg ik met de deskundigen. We nemen het maar even dag voor dag nu.

Elisa2

Re: Kissing spines lendenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 10:19

Supplementen heb ik geen ervaring mee, wel met echt goede training over de rug. Maar het ligt aan de ernst van de KS. In ieder geval zou ik zo'n paard eerst een tijd onbelast gaan trainen zodat de spieren sterker worden e.d.