Maar wat heb je een dappere keuze gemaakt!
Ze ziet er goed uit. Wens haar maar veel beterschap!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het heeft me een boel stress gekost en een boel vermoeidheid opgeleverd helemaal zo met de zwangerschap, maar de opluchting was er op het moment dat ze weer thuis in de wei stond, toch het gevoel van de juiste keuze
en ik ben heel blij met de hulp die ik ook heb gehad, de zorgen zijn nu wel voorbij

knipperen doet zij nu ook nog, dat zal wel moeilijker gaan als de huid meer gezakt is.
er stond afgelopen week een tijdelijk prikpaaltje en die was meteen omver gelopen, vraag me af of zij de bocht verkeerd heeft ingeschat

Set_Elkol schreef:JoSav, dankjewel! Ik heb er voor gekozen om het niet te onderzoeken omdat het voor zover het lijkt gewoon dikke pech was, maar moet zeggen dat ik er ook niet heel lang of helder over na heb gedacht, ik was zo opgelucht dat het achter de rug was. De arts leek het geen meerwaarde te vinden.
Dennis ik had veel aan jouw eerdere posts op bokt over het oog waarvoor dank!
Bedankt voor alle lieve wensen!
Vaak kunnen ze zoiets ook niet met zekerheid zeggen, of je het nu verder laat onderzoeken of niet.