Plek op borst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Plek op borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:55

Ok. Dan had ik het verkeerd begrepen.

Zamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 08:58

Heb vanmorgen onder het voeren even snel een foto gemaakt. De witte vlek (met zalf) is het plekje. De deken lijkt mij laag genoeg om voldoende ruimte te hebben??
Heb nu nog een extra bondje om de sluiting gedaan, kijken wat dat doet en hoe dat zit

Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:25

Als je paard graast komt de plek wel in aanraking met de deken. Daar ontkom je niet aan. Een bontje kan helpen zo min mogelijk wrijving te hebben.

Zamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 09:29

Sim schreef:
Als je paard graast komt de plek wel in aanraking met de deken. Daar ontkom je niet aan. Een bontje kan helpen zo min mogelijk wrijving te hebben.

Uiteraard, geen enkele deken kan dat voorkomen, daar ben ik me van bewust. Maar dit is beter denk ik dan de hoge T sluiting die hij toen had waar zijn vel tussen zat. Heb alleen het idee dat hij de rand van de deken raakt en dat daardoor de haren afschuren. Kijk regelmatig als hij aan het eten is en zie nooit de gespen zijn huid raken. Gaan het nu in de gaten houden met het hondje erom en als van de week de borstbeschermer klaar is kan die evt ook op

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:34

Zamba schreef:
huricane schreef:
Misschien even geen deken, dat het tot rust kan komen?
Waarom heeft hij een zomerdeken op.? Of is het een vliegendeken?

De Zomerdeken waar hij vorig jaar mee kwam is de deken waar het van kapot is gegaan.
Hij heeft een vliegen deken op omdat hij anders de hele dag in paniek door de wei rent -O-

Ah, oké.... dan is geen deken geen optie inderdaad.

Zamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 12:41

Citaat:
Ah, oké.... dan is geen deken geen optie inderdaad.

-O- -O- -O-
Probeer hem zo veel mogelijk af te doen

Zamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-20 17:07

voor mensen die willen weten hoe het gaat, wat de haren betreft zit er nog niet veel vooruitgang in. Wel weet ik heel zeker hoe het komt. heb de vorige eigenaresse gesproken en zei gaf aan dat het inderdaad van een deken is gekomen maar dat zei er nooit wat aan hebben gedaan