Acederm, waar nog te koop?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 19:18

beatje schreef:
Van verlopen olie kunnen dieren brandwonden krijgen. Helaas eigen ervaring nadat ik zo dom was dit te doen :o

Het is een oud middel maar hier zit zeker waarheid in.
Boer leende zijn oude hengst uit en die had een paar kleine brandwonden van de zon in t witte van zijn vacht.
Smeren ze er verlopen olie op.
Ja en toen... terug de wei in.
Je kan wel raden wat wij terug kregen. Wat een helse pijnen heeft dat beest gehad. 50 procent onder de brandwonden.

Vind de tip van ts wel een hele goeie trouwens!!@

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 19:57

LukieBradley schreef:
beatje schreef:
Van verlopen olie kunnen dieren brandwonden krijgen. Helaas eigen ervaring nadat ik zo dom was dit te doen :o

Het is een oud middel maar hier zit zeker waarheid in.
Boer leende zijn oude hengst uit en die had een paar kleine brandwonden van de zon in t witte van zijn vacht.
Smeren ze er verlopen olie op.
Ja en toen... terug de wei in.
Je kan wel raden wat wij terug kregen. Wat een helse pijnen heeft dat beest gehad. 50 procent onder de brandwonden.

Vind de tip van ts wel een hele goeie trouwens!!@

Nou zijn witte paardenbenen ook wel even heel iets anders dan kippenpoten. Op paardenbenen zou ik het ook echt niet doen. Op kippenpoten heb ik nog nooit enige reactie gezien. Bovendien zijn kalkpoten ongeveer helemaal dik van de harde kalk, dus geen huid, daar krijg je echt geen brandwonden op