Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jet schreef:Benzz, die zitten ook in Wolvega, team-veterinairen, maar voor zoiets als dit zou ik toch voor een kliniek kiezen die zich meer specifiek heeft toegelegd op benen, ruggen etc.
Je hoort mij overigens nergens zeggen dat de Watermolen niet goed is, maar ik denk zelf dat het SMDC voor dit soort zaken beter is.
JeanneV schreef:Jet schreef:Benzz, die zitten ook in Wolvega, team-veterinairen, maar voor zoiets als dit zou ik toch voor een kliniek kiezen die zich meer specifiek heeft toegelegd op benen, ruggen etc.
Je hoort mij overigens nergens zeggen dat de Watermolen niet goed is, maar ik denk zelf dat het SMDC voor dit soort zaken beter is.
weten zich beter te verkopen... dat is wat anders... en richtten zich ook op een specifieke doelgroep die gevoelig is voor een bepaald soort praatjes...
JeanneV schreef:Jet schreef:Benzz, die zitten ook in Wolvega, team-veterinairen, maar voor zoiets als dit zou ik toch voor een kliniek kiezen die zich meer specifiek heeft toegelegd op benen, ruggen etc.
weten zich beter te verkopen... dat is wat anders... en richtten zich ook op een specifieke doelgroep die gevoelig is voor een bepaald soort praatjes...
BrittOllie schreef:@supersuup en lianne125, merkten jullie meteen na de injectie al een groot verschil of krijg je dan een soort trainingsschema mee om het te verbeteren? Of hoe moet ik dat voor me zien.En supersuup, hoe uitte het verschil zich?
Edit: ik woon in Twente en ga meestal naar de Watermolen. Mijn fysio werkt ook veel met hen samen.
BrittOllie schreef:Mijn paard bleek een ontsteking in zijn knie te hebben. Deze is behandeld en als het goed is nu weg.
Dierenarts dacht dat hij daardoor in zijn lijf compenseerde en dat ik dat terugvoelde in SI. SI gewricht zelf voelde zo slecht nog niet.
Hij voelt prettig aan dus ik hoop dat ik nu weer stappen vooruit kom en anders toch nog eens langsgaan voor het SI gewricht. Er is uiteindelijk geen echo gemaakt van het SI alleen van de knie.