Sosha schreef:Ik hoop het ook voor je. Ik moet zeggen dat ik vanmiddag na een halfuurtje vreselijk brandende ogen had, dat is voor mij niet normaal. Ik denk door de droogte en het vroege voorjaar het een pollenhel is geworden.
Trouwens, ik heb die kap en compressor nog, mocht je dat willen proberen.
Ik weet niet of je een beetje in de buurt zit.
De dierenarts gaf ook aan dat ze nu veel meer paarden met soortgelijke klachten heeft dan normaal, ook veel wat oudere paarden die het nooit eerder hebben gehad. Dat strekt mij wel in het idee van de allergie.
Super lief van je, ik woon in Etten-Leur bij Breda, geen idee of dat bij jou in de buurt is
Processierups nemen we wel mee in het onderzoek, maar lijkt vooralsnog onwaarschijnlijk. Langs de bak staan wel wat eikenbomen, maar ze komt nooit in de bak, de weilanden en stallen liggen daar ver vandaan en de wind komt eigenlijk altijd vanuit de wei richting de bak, nooit andersom. Daarnaast hebben we nog geen rupsen gespot in de paar bomen die er staan (eerdere jaren ook niet) en zou het denk ik raar zijn als zij in een kudde van 10 de enige is die eventueel haartjes binnen heeft gekregen. Maar we sluiten nog niks uit en nemen dit ook zeker mee bij het onderzoek!