Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yarkayunda schreef:Dat ik geen geld heb komt trouwens omdat ik een paar weken geleden geïnvesteerd heb in een heel goed zadel
yarkayunda schreef:Dat ik geen geld heb komt trouwens omdat ik een paar weken geleden geïnvesteerd heb in een heel goed zadel
yarkayunda schreef:Het zadel is voor mijn andere pony. Ik had de pony waar het nu om gaat al lang niet meer gereden en vandaag merkte ik er pas weer wat van
Rambogirl schreef:Klinkt helaas als pijn.
Hoe doet je paard t als t op de wei staat? Draaft ze dan wel eens?
Domino_2006 schreef:Rambogirl schreef:Klinkt helaas als pijn.
Dit zegt helaas niks. Heb zelf een pony gehad die nog gewoon galoppeerde als ik haar losliet in de longeerton of paddock. Bleek een deels afgescheurde pees te hebben.
Ts. Aub. haal er een veearts bij. Ik weet hoe het is als je dit te laat doet. En dat is absoluut geen fijn gevoel.
Rambogirl schreef:Klinkt helaas als pijn.
Dierenarts gewoon laten komen. En niet gaan afschuiven op je moeder. Kom op he?! Je bent 18 jaar....
Ik heb mijn eerste paard gekocht toen ik 16 was en alles, maar dan ook alles zelf betaald.
Misschien is het slim om er te verkopen dat je er nog maar 1 over houdt?
Deze kan je niet verkopen dus zal je moeten laten behandelen.
Mk1978 schreef:Op 20 maart schrijf je op je insta wel dat je een dierenarts hebt laten komen voor een bloedneus van de 2 jarige. Waarom dan niet meteen even naar je andere pony laten kijken?
En op 7 april post je een foto van de betreffende pony met een leerling op haar rug, die rond draaft. Die leerling zou nog de enige zijn die op de pony rijdt en spieren op gaan bouwen, aldus je eigen woorden. Je verhaal klopt dus niet. Ik wens de pony veel sterkte...
Mk1978 schreef:Op 20 maart schrijf je op je insta wel dat je een dierenarts hebt laten komen voor een bloedneus van de 2 jarige. Waarom dan niet meteen even naar je andere pony laten kijken?
En op 7 april post je een foto van de betreffende pony met een leerling op haar rug, die rond draaft. Die leerling zou nog de enige zijn die op de pony rijdt en spieren op gaan bouwen, aldus je eigen woorden. Je verhaal klopt dus niet. Ik wens de pony veel sterkte...
Rambogirl schreef:Waarom wil je je paarden niet weg doen? Vind je dat je er nu eerlijk mee om gaat dan?
Wanneer er een dierenarts nodig is weiger je verantwoording te nemen door een dierenarts te laten komen en schuift dit vervolgens nog op je moeder af ook.... Sorry, maar ik denk dat je echt eens bij jezelf te raadde moet gaan.
En 1 paard alleen is inderdaad zielig. Evenals een paard medische zorg ontnemen!